Zwiększamy zyski na 2 sposoby
Poprzez bezpośrednie zwiększenie zyskowności z obecnego kapitału
- W XXI wieku największy zwrot z inwestycji daje inwestycja w kompetencje załogi. Każdy 1 PLN zainwestowany w kompetencję załogi rocznie zwraca się w Polsce średnio w 6 miesięcy (pod warunkiem, że jest to inwestycja dobra jakościowa, tzn szkolenie jest realizowane przez praktyków, nie przez teoretyków sprzedaży i zarządzania). Dlatego ROI klientów KIPG jest równie wysoki i zwrot z inwestycji w roczną współpracę następuję średnio już po 5 miesiącach.
- Systematyczne, bezpłatne audyty kompetencji sprzedażowych załogi
- Nawet 20.000 PLN do wykorzystania na szkolenia kompetencyjne
- Bezpłatny coroczny udział w konferencjach z dziedzin (zarządzania portfelem płatności, marketingu, sprzedaży)
Poprzez zmniejszenie kosztów prowadzenia biznesu
- Dzięki zmniejszeniu ryzyka nietrafionych biznesów, zmniejsza się udział „trudnych” (niepłacących) klientów w portfelu, co zwiększa ROS (marżowość z zainwestowanego kapitału własnego) – efektywność tego narzędzia doskonale widać w branży bankowej, która mierzy ryzyko znakomicie dzięki temu potrafi utrzymać wysoką marżowość nawet w warunkach dużej konkurencji. Ryzyko zmniejszamy dzięki doskonałej wiedzy o potencjalnych i stałych klientach naszych klientów. Wiedza z 74 baz skutkuje tym, że ryzyko niewłaściwych decyzji zostaje zminimalizowane do poziomu akceptowalnego przez KNF dla najbardziej newralgicznego sektora w gospodarce, jakim są banki.
- Prawnik prawa gospodarczego zabezpiecza naszych klientów przed podpisywaniem kontraktów zawierających niekorzystne dla naszych klientów klauzule. Nie jest potrzebne utrzymywania własnych prawników
- Nie trzeba wydawać setek tysięcy PLN rocznie na szkolenia kompetencyjne załogi
- Nie trzeba utrzymywać trenerów wewnętrznych, co również wiązę się ze sporymi stałymi wydatkami