• Skontaktuj się z doradcą: +48 22 100 48 69

  • Porady prawne dla Klientów: 22 355 28 01

Poznaj nasze sposoby działania

Historia Pani Anny

Pani Anna, właścicielka firmy budowlanej

  • Dłużnik w firmie od 4 lat
  • Kwestionujący zobowiązania
  • Klient nie złożył sprawy do sądu
  • Dłużnik dopisany do jednego z największych polskich BIG-ów
  • Brak reakcji na wezwania do zapłaty i telefony
0
do odzyskania
1. Podpisanie umowy

Podpisanie umowy z przedstawicielem KIPG – rozpoczęcie współpracy. Pani Anna od samego początku dostaje dostęp do indywidualnego Panelu Klienta, dzięki któremu może śledzić postępy zleconych spraw, jak i sprawdzać nowych Kontrahentów.

2. Publikacja długu

Odcinamy Dłużnika od źródeł Klientów. Każdy, szukający informacji dotyczącej firmy widzi, że jest ona nierzetelna. Dodatkowo inicjujemy blokadę w kilkudziesięciu różnych źródłach informacji gospodarczej.

3. Kontakt z Dłużnikiem.

Informujemy Dłużnika o blokadzie i jej konsekwencjach. Doradzamy jak najszybsze zakończenie sprawy. Dłużnik początkowo sprzeciwia się podnosząc zarzut przedawnienia. Informujemy o podstawie prawnej działania, które umożliwia nam windykację nawet przeterminowanych należności.

4. Spłata zadłużenia

Dłużnik w pośpiechu organizuje zaległe środki, oczekując od nas pisemnego potwierdzenia usunięcia wszelkiego śladu negatywnych informacji o firmie. Cała sprawa zamyka się w przeciągu 30 dni kalendarzowych.

0
odzyskane
0
czas trwania
0
ilość wyświetleń Dłużnika w Google

opinia eksperta

Nasi pracownicy zaczęli współpracę z Klientem od zbadania zdolności finansowej Dłużnika. Szybko odkryli, że Dłużnik ciągle działa, pozyskuje nowych Klientów, reklamuje się w internecie. Decyzja o publikacji długu w Google to skuteczny sposób zmuszenia Dłużnika do spłaty. Firma zalegająca z fakturą miała wybór – albo spłacić kilkadziesiąt tysięcy złotych, albo całkowicie odciąć się od nowych Klientów.

Konsultacje prawne dla naszych Klientów: 22 355 28 01